9 Temmuz 2013 Salı

KİMDİM BEN KİM?..YILLARCA İÇERİDE KALMIŞ DEVRİMCİ....

KİMDİM BEN KİM?..YILLARCA İÇERİDE KALMIŞ DEVRİMCİ.SANA GÖRE BEN,BANA GÖRE SENDİN ALTÜST EDEN.SENİN ROLÜN BENDE BENİM ROLÜM SENDE

05 Nisan 2011 Salı, 01:51 tarihinde
herşeyi oynattın..yeri yerinden bile..sen gittin ben kaldım bu şehirde...ne demiştin?
nasıl akıl vermiştin bana?..bu şehri terkedeceğim!..dediğim zaman...terketmekle ya
şananların unutulucağını mı zannediyorsun?..(1989) onun için düşünce yaşıtım
diyordum sana...mektuplarımı istiyorum!..istemime...ne yapacaksın?..diye sorgula
dın beni.ben öğrenci sen öğretmendin...yakacağım!..veremem onlar bana yazılmış
mektuplar emek ürünü benimkileri yakabilirsin nasıl olsa bende birer kopyaları var!.
küçülmüştüm karşında.bir toz zerresi kadar!..bir insan bu denli,bu kadar güzel,akıl
dolusu sözlerle ikna edilebilinirdi!..ben sana, bak göreceksin seni içindeki kızla tanış
tıracağım demiştim anımsadın mı o kız şimdi konuşuyordu işte!..sustum!..utandım fa
şizmimden arabeskliğimden,lümpenliğimden,mahalle delikanlısı tavır ve kültürüm
den...benmiydim bunları söyleyen?..bu kadar çaresizleşen,sevdiği kızı ikna edeme
yen,arabeskleşen?..ben?..yıllarca içeride kalmış devrimci?..neremle okumuştum aca
ba onca hümanizmayı,aşkı,sevdayı?..nasıl çözümlemiştim insan düşüncesini?..kim
dim ben!.. kimdim?..sana göre bendim seni altüst eden,bana göre sen!...bunun için
anlaşamadık galiba?..senin rolün bende,benim rolüm sende....yer değiştirmiştik an
laşılmaz biçimde....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder