9 Temmuz 2013 Salı

AKIL ALMAZ SUÇLAMALARIN....

AKIL ALMAZ SUÇLAMALARIN,BENİ AŞAĞILAMAN,K.BURJUVA TAVIRLARIN!..BİR TEK KAVAL ÇALARAK YILAN OYNATMADIĞIN KALDI BUGÜNE KADAR!(!)..

05 Nisan 2011 Salı, 01:23 tarihinde 
harfleri,kelimeleri,cümleleri palet yaptım kalemimi fırça karıştırıp duruyorum kıvama
getirmeye çalışıyorum bir ressam gibi alfabeyi...ne çok değiştirdin profil fotoğrafını
ne çok..değiştim!..dediğin günden bu güne...biçimsel..görsel...beni suçlardın bay ka
ramsar!..diyerek,nazım'la eleştirirdin,hala içinde taşıyorsun hapishaneyi!..tutturamı
yorum sana karşı alfabenin harcını..kayıp gidiyorsun aniden bilincimden...tutamıyo
rum seni birşeyler anlatmak istiyorum ama...harfler,kelimeler,cümleleri kalemimle
karıştırıp şöyle güzel bir portreni çizmek istiyorum açık alnını,iri güzel göz
lerini,biçimli burnunu,küçük ağzını,dudaklarını...kayıp gidiyorsun ve suçlamaların ge
liyor aklıma...akıl almaz suçlamaların.k.burjuva tavırların,şımarıklığın,beni aşağıla
man, binbirgece sultanı tavırların...bir tek kaval çalarak yılan oynatmadığın kaldı bu
güne kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder