9 Temmuz 2013 Salı

SENİ ANLATMAK ÇOK ZOR ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK!...

SENİ ANLATMAK ÇOK ZOR ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK!...

05 Nisan 2011 Salı, 00:03 tarihinde
seni anlatmak açıklamak çok zor...gençkızlık,olgunluk,kadınlık,dostluk,arkadaşlık ha
lin...şuh,cinsel gösterilerin...doğallığını yok ettiğin anlar..erotizmin..egzotizmin...or
yantalizmin...ve inkarcılığın,arayışların,boşlukların...ilkesizliğin,elitizmin...ve bu gün
kü profil resmin...hiçbir resmin bu resmin kadar hüzünlendirmedi beni..neyi bekledi
ğini çok iyi bekliyordu gözlerin...yüzündeki hüzün..baktığın,daldığın o nokta..battığın.
içinde biriktiriyorsun yine,geçmişte biriktirip bana çağladığın anları anımsadım...o ka
dar dolusun ki,o kadar...sanki beni bekliyorsun içini dışına çıkarmak rahatlamak için.
hissediyorum biliyormusun,hissediyorum...yolculuğa çıkacakmış gibisin..çılgın bir
amazon,masum,romantik...birilerini bekliyorsun,gözlüyorsun kıpırtısız..bu resminle
seni daha ciddi gördüm bu resminde...birşeylere karar vermişsin,kararlı ve aynı za
manda isyankar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder