4 Temmuz 2013 Perşembe

"GEZMİŞ GÖRMÜŞ GİBİ OLDUM ORALARI"....ELVAN GÜNAY-1989-

  • BİR SEVGİLİ GİBİ AÇARMIYDI KAPISINI BANA HALKEVİ?...‏

"GEZMİŞ GÖRMÜŞ GİBİ OLDUM ORALARI"....ELVAN GÜNAY-1989-
> GİTTİM,GÖRDÜM,GELDİM!..KAPISINI AÇIP NAZIM GİBİ," 
> HOŞGELDİN!."..DERMİYDİ?..BİR SEVGİLİ GİBİ AÇARMIYDI KAPISINI 
> BANA!?..HALKEVİ!. 
> 12 Haziran 2010 Cumartesi, 15:53 tarihinde 
> gittim,gördüm,geldim!...ne anımsattı bu bana biliyormusun?!..ünlü bir 
> komutan söylemişti galiba!?..ismini unuttum...senin benim soyismimi 
> unuttuğun gibi!(!)..içinden geçtim yolağzı'nı,tam 
> ortasından...ekvator'un 
> dünyanın ortasından geçtiği 
> gibi...mücadelemizin,kavgamızın..meridyenlerine,paralellerine 
> baktım.kaç de 
> rece doğu,kaç derece batı,kuzey,güney!?..ekvator çizgisine baktım, 
> mücadele çizgimize...yolağzı'nı ikiye bölen 
> paralel,meridyen'den...göbekten...kartal'dan akdere'ye 
> uzanan!(!)..sadece gördüm,dokunamadım 
> çizgilere...bir tur atmak isterdim 
> yolağzı'nda....paralelden,meridyene..dokunmak isterdim,gölgesinde serin 
> lemek isterdim çizgilerin...inip giremedim çok istediğim halde,halkevi 
> sokağına..."ben geldim!.." diyemedim.. 
> binanın önüne gelerek bağıramadım," ben 
> geldim!..beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!". 
> tanırmıydı acaba?..kapısını açıp nazım gibi," hoşgeldin!.." 
> dermiydi?!..bir sevgili gibi karşılar gibi açarmıydı ka 
> pısını bana halkevi!?..gülümsermiydi acaba?..belki duydu geldiğimi 
> şehre yıllar yıllar sonra...haberi olmuştur, 
> gönül koymuştur mutlaka...küsmüştür bana...haklı,haklı ne 
> dese...nasıl,neden,niçin gelmediğimi bana sorsa 
> haklı!.elim, sevgilimin mektuplarını yıllar yıllar sonra 
> açtıysa,halevi'nin kapısını da açmalıydı,açmalıydım,kapısı 
> nı tıklatmalıydım!.yapamadım,yalnızlaştım...korktum küçük bir çocuk 
> gibi...sormazmıydı,çıkışmazmıydı bana?.. 
> "neredeydin bunca yıl?..ne hale geldim,ne yaptılar bana bak!?.." bu 
> sözleri duymak irkiltti beni,sildi bir anda 
> sildi beni iz bırakmadan..... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder