4 Temmuz 2013 Perşembe

İNTERNET İLİŞKİSİNE DÖNMÜŞTÜ İLİŞKİMİZ-‏ "NASIL MEKTUP YAZDINIZ ÖYLE?"...ELVAN GÜNAY-1989/1991...

İNTERNET İLİŞKİSİNE DÖNMÜŞTÜ İLİŞKİMİZ-‏
"NASIL MEKTUP YAZDINIZ ÖYLE?"...ELVAN GÜNAY-1989/1991...
> İLİŞKİMİZ GİTTİKÇE İNTERNET İLİŞKİSİNE DÖNÜŞMÜŞTÜ!İNSAN
> SESİNİN,SICAKLIĞININ OLMADIĞI.. VAHŞİ VE İLKEL BİR İLİŞKİYE!....
> 12 Haziran 2010 Cumartesi, 08:03 tarihinde
> bizim ilişkimiz kesinlikle dünyasal,toplumsal değildi.uzaysal,boşluksal
> bi ilişkiydi.atmosferin dışında,yerçekimi
> nin olmadığı bir yerde havada uçuşuyorduk bizim kızla!(!)..ayaklarımız
> kesinlikle yere değmiyordu.robotik
> bir ilişki vardı aramızda.soğuk,bencil ve fiziki...tanıştığımızda
> kurmuş olduğumuz ve birbirimizi sorgulama
> dan geliştirdiğimiz;dostluk,arkadaşlık ilişkileri yok olmuştu
> zamanla.ilişkimiz gün geçtikçe internet ilişkisine
> dönüşmüştü,sanal,madeni,sessiz,soluksuz,görüntüsüz.....sadece
> yazışıyorduk,kağıt kalem yerine klavye
> ve maus geçmişti sanki!...bir mektubunda," pişman olmamak için çok
> düşündüm.duygularım değişmedi!."
> diye yazmıştı.neden,niçin,neden değişmedi,benden ne bekledin veya sen
> bu güne ne yaptın da ben sana
> karşılık vermedim,umutların,düşlerin,düşüncelerin!?...yoktu
> yok!..diplomatik bir cevap kaleme almıştı.bu defa,muhtıra değil,açıktan
> darbe,açık faşist darbe girişimiydi ve kesinlik vardı.açık
> faşizm!..savunmasız,
> sorgusuz,infaz!..ilk ayrıldığımızda beni her türlü acımasızlıkla
> suçlayan,siz kararlarınızı böyle aniden mi alır
> sınız diyen ve insan bunu alıştıra alıştıra söyler ikazında bulunan
> bizim madam,resmi kitapkurdu beni fersah
> fersah geride bırakarak yapacağını yapıyordu konuşmadan tartışmadan
> açık kapı bırakmadan şaaaaaaa!..
> diye kapanmıştı kapı!..bu kıza bir şeyler olmuştu ama
> ne!?(!)...karşılıklı restleşmelerle devam ediyordu ilişki
> miz.tamam bitti görüşmeyelim,yazışmayalım gibi kesinlikler yoktu
> aramızda bu tür kararlar almamıştık..ko
> nuşmak için buluştuk bir gün.bir türlü iç dünyalarımızı açamıyorduk
> birbirimize.sorunlarımızı orta yere koya
> rak irdeliyemiyorduk.ilkel ve vahşi iki insandık sadece cinsiyetlerimiz
> farklı olan!...konuşamayan,duymayan
> anlamayan ve sadece yazan...yazmak,sürekli yazmak bizi bir anlamda
> sanal bir dünyaya hapsetmişti ve
> biz bunun farkında değilşdik.insan sesinin ve sıcaklığının
> olmadığı,ilkel,vahşi bir ilşiki ağının içinde av hayvan
> ları gibi çırpınıp duruyorduk.uzunca bir konuşma oldu aramızda,beni
> kaybetmek istemediğini söyledi bende
> aynı duygularımı ifade ettim,dost ve arkadaş kalalım önerisini getirdi
> bu defa!(!)?...anlaşılmazdı bizim kız...
> kabul etmedim,ısrar etti.yanlış olduğunu,zaten böyle bir süreçten
> geldiğimizi bunun tekrar başa dönmek
> olacağını ifade ettim ama...böylece ayrıldık bizim kızla bir şeyler
> netleştirmeden.ne kopabiliyorduk ne de ayrılabiliyorduk!..benim bu isa
> politikamın davranış biçimimin ve herşeyi hoşgören fazlaca
> iyimser,özgürlük
> çü,müdahalesiz,umursamaz tavrımın da etkisi olmuştu mutlaka ilişkimizin
> bu noktaya gelemesine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder