4 Temmuz 2013 Perşembe

"YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE MUTLAKA YAYINLANMALI"...ELVAN GÜNAY-1989-90-

  • MÜCADELEMİZİN ARKEOLOJİSİNİ SENİN ÇIKARMANI İSTERDİM....‏

"YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE MUTLAKA YAYINLANMALI"...ELVAN GÜNAY-1989-90-
> SANAT TARİHÇİSİ OLARAK,MÜCADELEMİZİN ARKEOLOJİSİNİ SENİN ÇIKARMANI 
> İSTERDİM,RESİM SANATI,ÖĞRETİCİSİ OLARAKTA RESMİMİZİ ÇİZMENİ.. 
> 13 Haziran 2010 Pazar, 10:14 tarihinde Tuzluçayır Sekizinci 
> Koğuş<http://www.facebook.com/tuzlucayir.sekizincikogus> tarafından 
> eklendi 
> "ben ki,okuduğum kitapların tasvir bölümlerini atlar,okumam,ama sizin 
> yazdıklarınızı zevkle okudum.dolaş 
> mış gezmiş gibi oldum oraları.teşekkürler!.."...anı defterime not 
> düştüğün, " dolaşmış,gezmiş gibi oldum 
> oraları.." dediğin yerlerden geliyorum...kolay değil bir şehri bırakıp 
> gitmek,kolay değil yaşananların unu 
> tulması senin tanımlamanla...sevgilini bırakmak veya sevgilinin seni 
> bırakması...yalnız,yapayalnız,mahzun! 
> sensiz dönüyorum yine,sessiz,içimde seninle...dolaşmış,gezmiş gibi 
> olduğun yerleri,seninle beraber gez 
> mek isterdim.sen bana, sanat tarihi, sanat eseri,eserin 
> özelliklerini,ören yeri,antik harebe gezilerinde 
> bilinçli bir rehber gibi bildiklerini aktarırken,ben de 
> sana,mücadelemizin arkeolojisini,mücadele tarihini 
> ve o günlerin önemini,yaşananları ve önderlerimizi,cesaret ve 
> kahramanlıklarla örülmüş arkadaşlarımızı an 
> latırdım,faşizme karşı nasıl direndiğimizi...yazlık sinemalar,mamak 
> yokuşu,köprü altında mısır patlatan,çekir 
> dek kavuran ihtiyar ve kızı,ondokuz mayıs ilkokulu'nu,top koşturduğumuz 
> bahçesini ve iki katlı gecekondu 
> evimizi,kavak,dut,kiraz ağaçlarını,toprak yolu,yolağzı'nı,halkevi'ni 
> göstermek isterdim.ben korktum çünkü 
> inip gezmek için,çekindim,utandım bir anlamda.... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder