5 Temmuz 2013 Cuma

"BU CÜBBEYİ GİYMEKTEN ÇOK ONUN SORUMLULUĞUNU TAŞIMAK LAZIM!.."...(ELVAN GÜNAY TOPALLI-2009-2010)...

BİR GÜN FACE SAYFANDA SİYAH CÜBBELİ RESMİNİ GÖRDÜM!.. U.ÜNİV.S.TARİHİ BÖLÜM BAŞKANI OLMUŞTUN!..(!)..NASIL?.. DEDİM İÇİMDEN!..SEN?..

21 Mayıs 2011 Cumartesi, 18:31 tarihinde 
bizim bölümde kapanacaktı az kalsın geçen dönem pek öğrenci yok ilgi de bakalım ne olacak?..(2008-e.g.t)...çok sıkıntılıydın çooooooooooooooooooooooooooooook!...
öyle sıkı bir hoca değilimdir ama çileden çıkarıyorlar insanı.çoğu doğulu,g.doğulu ço
cuklar sınıf çok pis kokuyor havasız kalıyor sınıf camları açın biraz havalansın diyorum tınmıyorlar bile.bereket tanrısını anlatırken hocam hamile mi diyorlar.neden
ortaçağ karanlık diyorum daha o zaman elektrik bulunmamıştı diyorlar!(!)..işte o an
bağırıp çağırmak zorunda kalıyorum!..(2008)....zor durumdaydın çok zooooor!
burada da mutlu değildin!..nasıl mutlu olacaktın ki?..aşkta kaybedip kumarda kazan
mak gibi birşeydi bu durum!(!)...bölümde bilgi alışverişi yok.çoğu öğretim üyesinin yabancı dili yok,osmanlıca bilmiyor.ne yapmalıyım sence?..(2008)..ne diyebilir
dim ki?..üniversite yaşamı ve akademik dünayaya uzakta ve yabancıydım.sen duru
munu daha iyi biliyorsun dedim.özel veya vakıf üniversitelerine geçiş için bakabilirsin
ne bileyim!?..ve bir gün siyah cübbeli resmini görünce şok yaşadım,hayretler içinde
kaldım!..sen değilmiydin bölümün kapanacağını söyleyen,öğrencilerden,öğrt.görv.
memnun olmayan sıkılan ne yapman gerekeceği konusunda benden fikir soran?..na
sıl olmuştu da u. üniversitesi  s. tarihi bölüm başkanı
olmuştun?..nasııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııl!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder