5 Temmuz 2013 Cuma

"BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!..FLÖRT DAHİ YAŞAMADIK SENİNLE!.."...(ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008)..NERDEYSE YAN YANA ÇEKİLMİŞ RESMİMİZ DAHİ YOK DİYECEKTİN(!)..

ONCA YAŞANMIŞLIKLARA PAYLAŞIMLARA RAĞMEN,..."BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!.."...(2008) SAVUNMAN?..ANLAMSIZLAŞTI O AN İSYAN ETTİ DİLBİLGİSİ!....

22 Mayıs 2011 Pazar, 06:57 
senin derin devletin benim onca yaşanmışlıklara rağmen tanışmışlıklara,yakın
laşmlara,ramak kalmışken,hani senin o tanımlaman,...tabi aramızda bir şey olma
mış gibi davranamayız!..(1991)...sen beni sevmesen de benim seni sevdiğimi
hissettiğin günler....bunları beni seven bir insana yazmak çok zor biliyorum!..(1991)..cümlen var ya? bırak beni yazdıklarına ihanet ederek 2008 yazında yine talih
siz bir kompa sonucu ayrıldııktan sonra bana yazdıkların,...seninle flört dahi yaşamadık,paylaşmadık..sıradan,naif bir
ilişkimiz vardı.ben küçüktüm o zamanlar!..(2008)..!?(!)...bütün dilbilgisi kuralla
rı;soru,ünlem,nokta,ikinokta,apostrof,noktalıvirgül ünlem işareti geçersiz kaldı anlamsız senin yazdıkların karşısında!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder