5 Temmuz 2013 Cuma

"EŞEK GİBİ ÇALIŞIP PARAYI KAZANAN BENİM İSTEDİĞİM GİBİ HARCARIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2009-2011-

ÖNCE ALEVİ BİR SEVGİLİ,ARKASINDAN ALEVİ/DEVRİMCİ.. VE DAMA TAŞI EVLİ BİR ADAM(!).. FİYASKO İLE BİTEN İNTERNET EVLİLİĞİN(!).. VE SON SEVGİLİN?!(2011)

21 Mayıs 2011 Cumartesi, 15:48 tarihinde 
sana mutluluk,'özel sevgi' vahi yoluyla gelecek!(!)..ilk sevgilin alevi kökenliydi ama
kıskanç...ikinci ilişkin,dostluk/arkadaşlık ile başlayan sonra,..deneyeceğim tabii!..(1989)
diyerek başladığın alevi kökenli devrimci...boşlukta kaldığın idda ettiğin ve
bir kazı sonucu tanıştığın evli adam!(!)..yıllar yıllar sonra nasıl da itiraf ettin alevi
kökenli devrimci arkadaşına,...ah!..sorma o adamla beraber olmakla hayatımın en
büyük yanlışını yaptım!...aaaa!..ne safmışım sana da herşeyimi anlatmışım!..(2008)
ve internetten tanışıp evlendiğin ve şu ara evli olduğun cinayet romanları ya
zan sosyalist kocan!..sen ise,...değiştim!..öğrencilik yıllarında kaldı nazım'a hayranlı
ğım şimdi milliyetçilik daha fazla heycanlandırıyor beni!...(2008-e.g.t)..diyerek ken
dini tanımladığın o müthiş çelişki?..sosyalist bir koca ve milliyetçi güzel akademisyen
!(!)..evliliğmde birkaç yıl mutlu oldum güzel günler geçirdim o kadar!..(2008)..
yine yakalayamamıştın mutluluğu,özel sevgiyi?..ya şu itirafına ne demeli?..sana rast
ladığımda yeni bir ilişkiden çıkmıştım kime rastlasam yazışırdım o an!..(2008)
eyvah!..evli olduğun halde mutsuzluğunu yedek bir at ile geçiştirmeye arayışlara gir
miş olmana rağmen yine yakalayamamıştın yeni ayrılmıştın sevgilinden!(!)..yok!..yok!..sana mutluluk vahi yolu ile gelecek,gelecekte bir gün gelecek(reklam
spotu) ve seni mutlaka bulacak hiç merak etme?..sakin ol!..yeter ki beni suçlama ye
ter!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder