4 Temmuz 2013 Perşembe

"ZATEN ARAMIZDAKİ İLİŞKİ BİTMİŞTİ AMA SEN ANLAMAK İSTEMEDİN"...ELVAN GÜNAY-1991-

  • KORKUNÇ BİR YENİLGİ YAŞADIM ....‏

"
> KORKUNÇ BİR YENİLGİ YAŞADIM,İKİNCİ DEFA KARŞIMDA SIRITIYOR KAHKAHALARLA 
> BANA GÜLÜYORDU FAŞİZM!..BİZM KIZ,'DEĞİŞTİM!'DEDİĞİNDE!.. 
"ZATEN ARAMIZDAKİ İLİŞKİ BİTMİŞTİ AMA SEN ANLAMAK İSTEMEDİN"...ELVAN GÜNAY-1991-
> ben böyle bir yenilgi tatmadım,sıcak,sarsıcı...yıllar yıllar 
> sonra...korkunç bir yenilgi yaşadım,ikinci defa kar 
> şımda sırıtıyor kahkahalarla bana gülüyordu faşizm!..bizim 
> kız,'değiştim,milliyetçilik beni daha çok heycan 
> landırıyor!..' dediğinde karşı devrim oldu 
> içimde!(!)..kurgu,kurmaca,şiir,öykü değildi yaşadıklarım,katıksız 
> gerçeklerdi bire bir!..ve başladı faşizm bana işkenceye!..derimi değil 
> yüreğimi yüzüyordu bu defa ellerinde 
> bizim kızn bana yazdıklarıyla!..bir burgu gibi girdiler etime,ruhuma 
> bizim kızı bulmak için;izini,ismini,düşünce 
> sini bulmak için iz sürüyorlardı bedenimde.beynime ulaştılar,bizim kız 
> adına kıvrımlarımda ne var ne yoksa 
> sıyırmaya,silmeye başladılar beynimi...kızgın bir saçta erittiler 
> düşüncelerimi,ayrıştırmaya başladılar onun 
> adına ne varsa!..öyle bir 'iç savaş' başladı ki içimde faşizmle aramda 
> anlatamam!..yeminliydiler beni yok et 
> meye;bir daha konuşmamam,düşünmemem için....sadece onu almayı 
> başardılar benden,sadece onu!..... 
> savunamazdım onu,gönüllü yazılmıştı faşizmin karanlığına...belliydi o 
> günden zaten,kara cübbeyi giyeceği 
> belki gelenler bana işkence yapanlar arasında o da vardı,yoksa nerden 
> bulacaktı faşizm,benim yüreğimi,beynimi, 
> bedenimi?..en iyi o biliyorduı onun hakkında düşündüklerimi ve onu 
> nerede sakladığımı,saklandığımı!?.......... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder