4 Temmuz 2013 Perşembe

GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE SİYAH LALE...‏"KARAMSAR OLMAYIN CANIM DENEYECEĞİM TABİİ!"..ELVAN GÜNAY-1989-

  • GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE SİYAH LALE...‏


> GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE SİYAH LALE!..RENK VERMEYE BAŞLAMIŞTI 
> İSTEDİĞİM BİÇİMDE...ANI DEFTERİMİN İÇİNDE BÜYÜTÜYORDUM ONU!.. 

> meltem,alize,uçsuz bucaksız bozkır sessizliği,kızgın kumların o 
> yakıcı,kavurucu çöl sıcaklığı,denizin maviliği, 
> okyanusun derinliği,ırmakların 
> duruluğu,fırtına,lodos,karayel,hortum,anafor,tufan,kıyamet günü....bu 
> yazdıklarımı,okuduklarımı hepsini tattım bizim kızda...kuzey kutbunda 
> tundra oldum bekledim zaman zaman 
> yalnızlığımda...mutluydum onunla olmaktan,onun gibi bir kızı 
> tanımaktan...yazdıklarıyla,yaşadıklarıyla,du 
> yumsadıklarıyla gizli gizli açıyordu içimde siyah lale!...renk vermeye 
> başlamıştı tam istediğim gibi...anılarım 
> ın,anı defterimin içinde büyütüyordum 
> onu;harflerin,kelimelerin,cümlelerin,satırların sayfaların arasında... 
> ' anı defterinize el koyuyorum, bir süreliğine.. biraz daha bende 
> kalacak!..' diye yazmıştı.tutmuştu hoca' 
> nın umutla göle çaldığı maya!(!)..bu istem yetmişti 
> bana,başarmıştım!..başarmıştım!..kendimi,düşünceleri 
> mi sevdiğim bir kıza anlatmaya....geri kalan bana lazım değildi;burjuva 
> duyarlılıklar,cins,cinsiyet,cinselliğin sömürüsü!(!)..ben 
> düşüncelerimden yola çıkarak,savaşarak,emek vererek,didinerek 
> paylaşmıştım herşeyi 
> mi,dünümü ve geleceğimi...kucaklamak üzereydim 
> onun,sımsıkı,sımsıkı...çok az kalmıştı çok aaaaaaaaaz!. 
> yakalandığım günden dışarı çıktığım güne kadar üzerime çöken 
> 'yenilgi'nin yılgınlığın panzehiri 
> 
> * 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder