6 Temmuz 2013 Cumartesi

YIRTTIĞIMDA,YOKETTİĞİMDE MEKTUPLARI YAZILANLARI,SORDUM KENDİ KENDİME?..

YIRTTIĞIMDA,YOKETTİĞİMDE MEKTUPLARI YAZILANLARI,SORDUM KENDİ KENDİME?..BİR KIYICIDAN NE FARKIN VAR?..ANLAMAMIŞTIM YILLAR SONRA YİNE SENİ!..
10 Mayıs 2011 Salı, 10:47 tarihinde 
cansız bir madde yaktığınızı yokettiğinizi düşünürsünüz değil mi bu tür durumlarda?..
seni anımsadım yıllar yıllar önce(1991)bana söylediklerini,onları sana veremem,em
ek ürünü onlar bana yazılmış mektuplar...(1991)...ne kadar güzel saptamalarda bulunmuştun,sahip çımıştın yazılanlara,mektuplara...korumuştun,kurtarmıştın o za
manlar onları benim faşizmmimden!..anladığımı zannetmiştim meğer seni,yıllar yıl
lar önce söylediklerini?..anlamamışım ne yazık ki seni!..yırttığımda yokettiğimde mek
tupları yazılanları sordum kendi kendime,bir kıyıcıdan ne farkın var?..orman doğrayı
cısından?..ha balta ile ormanı katletmişsin,ha yazılanları?...yıllar yıllar sonra anlama
mıştım anlayanmamıştım seni!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder