6 Temmuz 2013 Cumartesi

BANA ANLATMADIĞIN SADECE RÜYALARIN KALMIŞTI 2008 YAZINDA!(!)

BANA ANLATMADIĞIN SADECE RÜYALARIN KALMIŞTI 2008 YAZINDA!(!)..YIRTTIM YOK ETTİM SENDEN BANA KALANLARI İNKARLARIN KARŞISINDA!.....
10 Mayıs 2011 Salı, 10:33 tarihinde: yaşamamıştım yaşamımda böyle bir öfke..bunu da yaşadım, yaşattın bana...bir insa
na bu denli yok edici ve düşmanca davranacağım gelmezdi aklıma...görmediğim iha
net,duymadığım inkar/yalan,tatmadığım acı kalmadı sayende!...gizli belgeleri yok ed
er gibi yok ettim yazdıkları(mı)nı...ilk küçük o güzel notmektubunu,mektuplarını,mek
tup karalamalarımı,temize çektiğin şiir defterimi ve anıdefterimi...sana kemdimi an
latmak için kaleme aldığım çalakalem yazdığım anılarımı...bana anlatmadığın sadece
rüyaların kalmıştı 2008 yazında.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder