1 Temmuz 2013 Pazartesi

TAM BİR KAPİTALİZM İNSANI VARDI KARŞIMDA(!)... "BİZİM EVDE FETHİ NACİ SEVİLMEZ!"..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-‎"bizim bölüm geçen dönem neredeyse kapanacaktı.ilgi az öğrenci sayısı > yetersiz.bölüm > de hocalar arasında bilgi paylaşımı da yok denecek kadar > az.dili,osmanlıcası olmayanlar var.ne yapmalıyım sence?.."...bizim > tavuzkuşunun durumu oldukça vahimdi(!) hiç bu ka > dar inleme duyacağım aklımın ucundan geçmezdi.umutsuz,mutsuz,yorgun bir > kadın var > dı karşımda.benim akademik dünyası ve kariyer hakkında pek bilgim yoktu > ne diyebilir > dim ki?..yuvarlama laflarla geçiştirdim,...durumunu sen daha iyi > biliyorsun.donanımlı bir > insansın.çevrene bak,özel/vakıf üniversitelerini incele kararını ona > göre ver diyebildim > o kadar!... > >> > ‎'değiştim!' demekle olmuyordu,saf değiştirmrkle de!...kapıkulu gibi > üniversiteye kapılan > makta kurtarmamıştı bizim > tavuzkuşunu!(!)..."mutsuzum!..mutsuuuuuuuuuuuuuuuuz!" > diye bağırıyordu içten içe!..faşizm insanı sadece düşünce olarak değil > düşünsel emek olarakta sömürür ve paspas yapar insanı(!)..bizim > kitapkurdu,tavuzkuşu üniversite kori > dorlarında paspas gibi kullanılıyordu anlatımlarına göre.burada da > aradığını bulamamış > tı ne yazık ki!(!)...içimden,sen zannediyormusun ki senden tüm bunlar > için 'diyet' isten > meyecek,öyle kolay kolay giysi giyer gibi sırtına geçirmezler bu > cübbeyi hazırlan!..... > > * > > tam bir 'kapitalizm insanı' vardı karşımda(!)...o > k.burjuva,aydın/demokrat düşünceli,in > ce,narin,sokulgan,bana yaklaşan kız gitmiş yerini;umutsuz,yorgun,ruhen > mutsuz asalak ve çürüyen bir kadın vardı karşımda düzen,yaşam > karşısında!...bir kez daha haklı çıkmış > tım onun hakkında bir kez daha tahminlerim doğru çıkmıştı onun > hakkındaki düşüncele > rim!...o beni karamsarlıkla suçlarken o karamsarlığa yuvarlanmış ve > benden yardım is > ter duruma gelmişti!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder