6 Temmuz 2013 Cumartesi

SENİNLE,1989 YILINDA TANIŞTIK GİZEMLİ BİR BİÇİMDE KİTAPKURDU!.

SENİNLE,1989 YILINDA TANIŞTIK GİZEMLİ BİR BİÇİMDE KİTAPKURDU!..'BOZKURT' OLMASIN DA DEDİM İÇİMDEN(!).. KİTAPKURDU OLSUN! ZÜMRÜTYEŞİLİ BİR KIZ
04 Mayıs 2011 Çarşamba, 12:45 
seninle 1989 yılı bir savaş sonu ortamında karşılaştık,tanıştık gizemli bir biçimde!....
anlatılmaz,anlaşılmaz şekilde sarmıştık birbirimizi duvar sarmaşıkları gibi...içe kapa
nık,ince narin genç güzel bir kitapkurdu...kitapkurdudur bizim kız çok kitap okur!..ilk
ihbarı böyle almıştım babandan senin hakkında...ne güzel dedim içimden,ne güzel!..
yanıbaşımda zümrütyeşili bir yaşam filizleniyor yıllar yılı içeride özlemini çektiğim ide
alize ettiğim!..inanamadım,gerçekten inanamadım?..sağıma soluma baktım devrim
falan olmamıştı!(!)..bozkurt olmasında can düşmanım faşizmin sembolü,kitapkurdu olsun!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder