6 Temmuz 2013 Cumartesi

OKUYUCUDAN ÖNCE İLK BEN KUCAKLIYORDUM ONLARI BİR SEVGİLİ GİBİ!...

OKUYUCUDAN ÖNCE İLK BEN KUCAKLIYORDUM ONLARI BİR SEVGİLİ GİBİ!.HAMALDIM HAMAL C.OĞLU'NDA! YÜKÜM KİTAP!.DİPLOMAM CEBİMDE!YASAK!.
04 Mayıs 2011 Çarşamba, 12:59 tarihinde 
çok iyi tanırım kitapları,isimlerinden,kapaklarından,sırt yazılarından..kim hangi yayın
evinden,nerede ne zaman basılmış,kimden?..baskısı,konusu,içeriği,yazarı çizeri?...
ben dağıtıyordum onları c.oğlu'nda istanbul kitapçılarına,sahaflara...yük hamallığımı
hafifletiyorlardı onları taşırken...hamaldım c.oğlu yokuşunda hamaaaaaaaaaaaaaal!
diplomam çantamda!..yasak!..yasak!...çıkarıp diplomamı çarpamadım oligarşinin yü
züne!..incinmedim,gocunmadım yaşamımı kazanırken,gorki'nin o ünlü kitap ismi gel
di aklıma 'ekmeğimi kazanırken!...ilk ben dokunuyordum kitaplara,kapaklarını ben
açıyordum,ilk ben gülümsüyordum...ilk ben gözgezdiriyordum satıraralarına dizgi ya
pan matbaa işçisinden sonra!..bilirsin bir kitapkurdu olarak ne demektir bu tür duygu
lar,hisler,düşünceler?..okuyucu kucaklamadan ilk ben kucaklıyor kaldırıyor raflara di
ziyordum onları sevgilim gibi!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder