2 Temmuz 2013 Salı

"SAĞOLSUN EV İŞLERİNDE BANA YARDIMCI OLUR!..ROCK DİNLER O!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

KAĞIT ÜZERİNDEYDİ EVLİLİĞİN BİTMİŞTİ...‏

"SAĞOLSUN EV İŞLERİNDE BANA YARDIMCI OLUR!..ROCK DİNLER O!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-
>> kağıt üzerindeydi evliliğin bitmişti yıllar öncesinden,"sana
> rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden.boşluktaydım,o an kim çıksa
> karşıma yazışırdım!.."...ben şöyle çevirdim bu ihanetini,...sana
> rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden boşluktaydım,o an kim çıksa
> karşıma sevişirdim...ve devam ettin itiraflarına,"o rock
> sever...tüyapta imza günü oldu
> anlaşılmaz bir gençkız/erkek hayranı var.dayanamadım zor attım kendimi
> yan taraftaki
> resim sergisine.ne ben ne babam okuyup bitirebildik yazdıklarını.."....
> yeni bir dünya kurdun kendine kurtulmak için
> bunalımlarından.asosyal/apolitik olunca in
> san geriye ne kalıyor?cinsellik!...ne kadar heycanlıydı değil mi bu
> modern/postmodern
> dünyada yaşamak!..geçmişi solumak ve yaşamak?..cinselliğin çılgın
> sularında...evlilik se
> nin için günlük temizlik gibi bir şeydi,alışkanlık!.."birkaç yıl mutlu
> oldum evliliğmde o ka
> dar!.."..o kadar dı işte!.."kadınlar ev işlerini nasıl yetiştiriyorlar
> anlamıyorum?..sağolsun ev işlerinde yardım eder bana..."...
> kaldırdın,solmuş sararmış resmini facebook sayfanda eleştirelerim
> karşısında.onun yeri
> ne siyah bir fon içinde siyah turkuaz karışımı dekolte bir elbisenle
> yarımbaş portre res
> mini koydun.kısa kesilmiş fön çekilmiş saçların koyu aşırı makyajlı
> yüzün kırmızı rujlu du
> daklarınla gecede parlıyan bir yıldız gibiydin.magazin,bulvar
> gazetelerinin güzellik yarış
> malarına gönderilen ve özenle seçilen resimlere benziyordun
> resminde.gülümsüyormuy
> muydun,gülüyormuydun belli değildi yüzüne yansıyan gülümsemen?...doğal
> değildin ya
> ni yıllar yıllar önce savunduğun gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder