9 Temmuz 2013 Salı

NEDEN DEĞİŞTİĞİNİ SAĞCI OLDUĞUNU ANLAMIŞTIM!..

NEDEN DEĞİŞTİĞİNİ SAĞCI OLDUĞUNU ANLAMIŞTIM GÖRÜNÜŞ, UYUM SAĞLAMAK İÇİN!..DÜŞÜNSEL BUNALIM İÇİNDEYDİ ÇÜNKÜ!..SAĞLIKLI DEĞİLDİ!

10 Nisan 2011 Pazar, 22:32 tarihinde 
tezinin onaylanması için mi,tez hocasından etkilendiği için mi,kariyer yapmasının ve
üniversitede kalmasının nedeni olarak mı değişmişti belli değildi!..değiştim!..diyordu
ama anlattıkları değişiminin organik olmadığını inorganik olduğunu gösteriyordu.sa
mimi değildi düşüncelerinde,uyum/gösterişti değişimi ve oldukça zorlanıyordu kendi
sini ifade ederken.üniversiteden,bölümden,bölüm hocalarından hiç memnun değildi.
bilgi paylaşımı yok aramızda,y.dilleri osmanlıca bilmiyorlar buna rağmen yine de....
(2008)..hakkının yendiğini anlatmak istiyordu bana.anlamıştım üvey evlat mua
melesi gördüğünü söylüyordu.bugüne kadar tek yaptığım olumlu iş a.nesin'in eski
yazılarını türkçe'ye çevirmek oldu!..(2008)...düşünsel olarak bunalımdaydı,evet
değişmişti ama çıkarı için,onlardan gözükme biçiminde bir değişim!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder