9 Temmuz 2013 Salı

BİZİM KIZ SAĞCI OLMUŞ DİYOR BABAM!..(2008)....

BİZİM KIZ SAĞCI OLMUŞ DİYOR BABAM!..(2008)..TAMAM DEDİM YANILMAMIŞIM,TAHMİNİM VE ÖNSEZİLERİMDE YANILMAMIŞTIM!..RAHATLADIM

10 Nisan 2011 Pazar, 22:10 tarihinde 
2008 yazında yazışmalarımızda,bizimkiler altmışsekizli beni apolitik yetiştirdiler.ba
bam,bizim kız sağcı olmuş diyor..(2008)...evet!..doğru yoldaydım ve doğru ko
ku almıştım değişimi konusunda.babasının onun üzerindeki gözlemleri beni bu an
lamda kesinkes doğruluyordu tahminlerim ve önsezilerim beni yanıltmamıştı.özellik
le o günlerde 'cephe gerisi ressamlar' üzerine araştırma yapıyordu ve mübadele der
neklerine takılıyordu.ve o günlerde tam anlayamadım ama bu sağcı,osmanlıcı takım
ın etkin olduğu bir kütüphaneye gidiyordu,...bana çok iyi davranıyorlar!..(2008-e.g.t)
türü bir laf etti ve bende,dikkatli ol!..çok sinsi yaklaşırlar diyerek uyardım.fazla üzeri
ne gitmedim,ideolojik olarak yüklenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder