4 Temmuz 2013 Perşembe

"EN SEVDİĞİM RESMİMDİR ÇOK SEVERİM BU RESMİMİ.HEM KENDİME BAKAR MAKYAJIMA DİKKAT EDERİM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

KURTAR BENİ DİYORDUN..KURTAAAAAAAAAAAR!...‏
"EN SEVDİĞİM RESMİMDİR ÇOK SEVERİM BU RESMİMİ.HEM KENDİME BAKAR MAKYAJIMA DİKKAT EDERİM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

bağırıyordun,duyuyordum sesini resminde ama sen  konuşamıyordun,.."kurtar beni,kur
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!..görmüyormusun
> halimi?.."....diyordun umutsuzca...ya da kimsesizler yurdunda
> çektirmiştin bu resmi ye
> timhanede(!)...her yanından yalnızlık,sevgisizlik,mutsuzluk
> okunuyordu.savaş esiri gibi
> kurtarılmayı bekliyordun hitler'in insan yakan fırınlarından...öyle bir
> halin vardı işte!....
> saramış solmuştun tir tir titriyordun çektiğin
> acıdan,umutsuzluktan,terkedilmişlikten...ve
> tüm bunlara,gördüklerime rağmen hala savunuyordun bu resmini bana.hala
> yalan söy
> lüyordun hala!...
> >>> o zorla kocaya giden ondört/onbeş yaşlarında kız çocuklarının
> çaresizliği okunuyordu yü
> zünde.baharında solan kadın vucudu(!)..suyu çekilmiş dal
> parçası...çıtırtısı duyulan ve yakılacağını anlayan bir dalın
> yalnızlığı teslimiyeti boynu büküklüğü(!)...hepsini gördüm
> o resminde hepsini,hepsini yaşadım senin yaşadıklarının...ne demiştin
> yıllar yıllar önce
> bana,seni konuşturduğumda anıdefterimde?..."ya beni çok iyi
> tanıyorsunuz veya gözlem
> gücünüz çok iyi!.."...o an kendimi bir bilim adamı zannettim
> laboraturarımda seni rapor
> eden ve doğru tahlil yapan BİLİM EMEKÇİSİ!(!)...
>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder