4 Temmuz 2013 Perşembe

'DERİN KONULARA GİRMEYELİM'....ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008....‏

  • 'DERİN KONULARA GİRMEYELİM'....ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008....‏

> " DERİN KONULARA GİRMEYELİM!.."...'DERİN DEVLET' GİBİ KONUŞUYORDU BİZİM 
> KIZ!(!)... 
> soğukkanlı biçimde yalan söylüyordu.seri bir katilin cinayet işlemesi 
> gibi,'ne yani hep ben mi yalan söylüyo 
> rum ?!..'...diyerek yalanlamaya çalışıyordu beni.cinayeti işliyor 
> üzerine almıyordu bir türlü!..bunu yaşam 
> biçimi haline getirmeye başlamıştı.onun bu durumunu 
> çözememiş,çözemiyordum.sıcak,samimi yaklaşımı ve 
> bana süreç içinde verdiği güven bu durumu gölgelemişti belki.siz daha 
> ne olup bittiğini anlamadan zehrini 
> zerk ediyordu sinsice." sürekli acı veren ben oldum,yükselen burcum 
> akrep..."...çok geçti artık,zehir vücu 
> da yayıldıkça acı çekiyordunuz ve ölüme yaklaşıyordunuz!..yıllar yıllar 
> sonra itiraf etmişti bana karşı yaptığı 
> manevraları...pes!..tamam!...diyordu ama çok geçti artık!..ve üstüne 
> üstlük bir itirafta daha bulundu," 
> dur!..tamam,kabul suçluyum ama,derin konulara girmeyelim!.." 
> dedi!(!)..işlediği cinayet zaman aşımına uğ 
> ratmak için elinden geleni yapmış hala soruşturmanın engellenmesini 
> istiyordu," derin konulara girmeyelim! 
> "...derin devlet gibi konuşuyor,davranıyordu bana!(!)...gerçek ve 
> gerçekdışılık bizim kızda içiçeydi!...o seri bir katildi,acımasız, 
> yaşanmışlıklardan uzak,aynı zamanda ilgili!(!)...beni,evli 
> sevgilisini,eşini,son sevgili 
> sini acımasız biçimde saf dışı bırakmış ve bütün bu yaşananları," 
> boşluktaydım o an...yasaklara karşı gel 
> mekten olacak galiba...sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir 
> ilişkiden...o an kim olsa yazışırdım!.."...o an 
> kim çıksa önüme yokederdim diyordu.çok korkunçtu çok!..çok 
> korkunç!..durdurulamaz hale gelmişti bizim 
> resmi,nazik,ince,düşünceli,içi sevgi dolu küçük kız!...kim bu kızı bu 
> denli sinsi seri bir katil haline getirmişti 
> kim!?...ne 'özel sevgi'den bahsediyordu,ne de,' aşkın gözü kördür' 
> tekerlemesinden.varsa 
> yoksa;pişmanlık,yanlış seçim,yaşadıklarını,hayatının olumsuzlukları 
> olarak değerlendiriyordu ve zerre ka 
> dar özeleştiri yoktu." internetten tanıştığım bir insanla 
> evlendim...yazdıklarını ne ben okuyabildim ne de 
> babam!..anlaşılmaz bir hayran kitlesi var genç 
> kız-erkeklerden...dayanamadım kendimi yan tarafta resim 
> sergisine attım....bir kaç yıl mutlu oldum güzel günler geçirdim,sonra 
> çocuk.....sana rastladığımda yeni bir 
> ilişkiden çıkmıştım!(!)...."....eşi de ölüydü artık,adamcağızın işi 
> bitmişti ve adamın bundan haberi yoktu bir 
> cinayete kurban gittiğinden!(!)...ben ona bakan,onu izleyen cinayet 
> masası şefiydim ve yakaladığım her 
> an bir cinayet itirafı ile karşıma çıkıyor,cinayetlerini itiraf 
> ediyordu rahatlıkla...beni dahi nasıl öldürmek iste 
> diğini,nasıl acı(zehir)verdiğini ve bana karşı ortaya koyduğu 
> dolapları,'derin' ilişkiler olarak yorumlayarak, 
> işlediği cinayetleri anlatıp itiraf ederek,'derin ilişkilere' 
> girmeyelim teklifiyle takas ediyor,susturuyordu beni 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder