4 Temmuz 2013 Perşembe

"BİR KAÇ YIL MUTLU OLDUM EVLİLİĞİMDE.."....2008...

YİNE BEN AÇTIM SENİN KALP KAPAKÇIKLARINI!...‏

"BİR KAÇ YIL MUTLU OLDUM EVLİLİĞİMDE.."....2008...

YİNE BEN AÇTIM SENİN KALP KAPAKÇIKLARINI!.. BOŞALTTIM BİRİKENLERİ, ENERJİNİ, ARTÇI DEPREMLERİNİ!..KİMSE İLE PAYLAŞAMADIKLARINI!..
28 Mayıs 2011 Cumartesi, 17:14
boşluktaydın evli olmana rağmen mutsuzdun cinayet romanları yazan kocanla...yeni
çıkmıştın bir ilişkiden,sevgilinden....(2008)...ve ne şans bu defa ben çıktım kocandan
sonra internetten!(!)..denize düşen.....can havliyle sarıldın bana!(!)...çoktan su tut
muştu barajın açılması gerekti kapakçıklarının unutulmuştu her nedense? yine ben açtım senin kalp kapakçıklarını!..
boşalttım birikenleri,enerjini,artçı depremlerini!...yıllarca içinde biriktirp hiç kimse ile paylaşamadıklarını!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder