4 Temmuz 2013 Perşembe

"AHH!..SORMA O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

  • 'ÖZEL SEVGİ' ÖLDÜRDÜ SENİ.."AHH!..SORMA O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-


ÖZEL SEVGİ ÖLDÜRDÜ SENİ!(!)..OBURCA SALDIRDIN!..KÖTÜLEDİN AŞKI,...AŞKIN GÖZÜ KÖRDÜR!..(1989).1989-2008 KARAKUTU!(!).
28 Mayıs 2011 Cumartesi, 13:59 
özel sevgi illeti öldürdü seni!(!)..özelleştirme!(!)..oburca sarıldın,olursa hepsi benim
olsun dedin.kötüledin aşkı,...aşkın gözü kördür!..(1989)..ne oldu sonun
da?..evli adamla binpişman bir beraberlik(1991) ve...2008...karakutu...kayıp on
yediyıl!...sessizlik!..yavaş yavaş su tuttun bir baraj gibi ve öyle doldun ki unutulmuş
tu açılması kapaklarının!..yine ben açtım!...ne çok boşaldın ne çooooooooooooook!. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder