9 Temmuz 2013 Salı

ANNEMİN SERT MİZACI BANA GEÇMİŞ OLMALI Kİ.....

ANNEMİN SERT MİZACI BANA GEÇMİŞ OLMALI Kİ,ÖĞRENCİLERİM BENİ SERT BİR HOCA ZANNEDERLER.DEĞİLİMDİR ASLINDA!...

05 Nisan 2011 Salı, 18:36 tarihinde 
annem benim kendisi gibi mutsuz olmamı istemedi.evin içi ısınmadı zaten ve önce anneme sonra bana yansıdı.sanki bizim ev aysberg buzuldağının üzerine kurulmuştu
asosyal yaşıyordum bir anlamda.içini dışına çıkarırdı arkadaşlarımın.kiminle nasıl hangi amaçla,nasıl bir ilişki içinde olduğumu ve yürüttüğümü bilirdi.acımasız bir za
man kıyıcıydı annem.eğer annem olmasydı zaten bende bugün şu anki kariyer ve ba
şarımı yakalayamazdım.mesafeli bir insan oldum bu yüzden.dışarıdan bakınca kendi
ni beğenmiş,elitist,soğuk nevale havam vardır zaten.altmışsekizli bizimkiler.o günleri
yaşayıp gördükleri için,o olumsuzlukları benim yaşamam için beni apolitik yetiştirdi
ler.siyasi/politik oluşumlara yaklaştırmadılar.evrensel/sanatsal/hümanist bir çizgi çiz
di annem bana ve başarılı bir öğrenci olmam için çırpındı durdu kadıncağız.fen ders
lerine değil ama,sosyal/sanatsal/görsel alanlara zaafım daha çoktu ve annemde be
ni bu yönde yonttu desem daha doğru olur.hazırladığı o kültür/sanat sosuna dil kurs
larını ekleyerek başımdan aşağıya döktü biçimlendirdi bu günlere getirdi.annemin
emeği bende çoktur.çoktur kelimesi yersiz biçimsel kalır.onun sert görünümü bana
da geçmiş olmalı ki öğrencilerim beni sert bir hoca olarak bilirler değilimdir aslında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder