9 Temmuz 2013 Salı

SENİNLE BENİM ARAMA YİNE,'BİZ' GİRMİŞTİ.....

SENİNLE BENİM ARAMA YİNE,'BİZ' GİRMİŞTİK,BİR VİRÜS ,VÜCUTTA YAYILAN MİKROP GİBİ!(!) KİMSE TANIMIYORDU Kİ BİZİ!?.MEKTUPLARDAN BAŞKA

03 Nisan 2011 Pazar, 19:28 tarihinde 
çok kötü bir şekilde ayrılmıştık değil mi seninle yıllar yıllar önce!..(1991)..anımsar
san,aramızda hiçbirşey olmamış geçmemiş gibi davranamayız tabi,beni seven bir in
sana bunları yazmak çok zor!.dost,arkadaş kalalım önerim yanlıştı şimdi bunu daha
iyi anlıyorum.artık ortak bir yanımız kalmadı.bensizde yaşamını güzelleştireceğine
inanıyorum elveda!..'..(1991-e.g)...'ortak' bir yanımız kalmamıştı değil mi?..ne ifade
ediyor bu cümle?..seninle ne dost,ne arkadaş,ne sevgiliydik?..olmaya çalışıyorduk en son kavrama dönüşmek için...ve,yıllar yıllar sonra karşılaştığımızda(2008)hiç sor
gulamadık birbirimizi.onyedi yıl geçmişti üzerinden bir ilişkinin ve 'ortak' yanı kalma
yan...yine 'ortak' bir düşüncenin evrenselliğinde geçmişte olduğu gibi,ilk tanıştığımız
kitap sayfalarından,yapraklarından yan yana gelmemize neden olan o tarihi birlikteli
ğimize yeniden dönmüştük,ilk tanıştığımız gibi...evet1..evet!..ilk tanışmamız gibi!.kim
se tanıştırmamıştı o günlerde bizi,2008'de de kimseye sormadan bulmuştum seni!.
kime soracaktım ki?..kimse tanıştırmamıştı ki bizi,ne aile,ne dost,ne arkadaş orta
mında tanışmıştık biz!..kimse inanmaycak ama harfi harfine kelime kelimesine böyle
böyle değilmi?..söylesene?..yalan de,uyduruyorsun de,ve son mailinde beni suçladı
ğın gib 'anlam' yüklüyorsun de!..söyle!..söyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder