9 Temmuz 2013 Salı

SANA RASTLADIĞIMDA YENİ AYRILMIŞTIM SEVGİLİMDEN.....

SANA RASTLADIĞIMDA YENİ AYRILMIŞTIM SEVGİLİMDEN,BUNALIMDA BOŞLUKTAYDIM..O AN KİM ÇIKSA KARŞIMA SEVİŞİRDİM!..SİMULTANE BİR ÇEVİRİ!(!)...

07 Nisan 2011 Perşembe, 19:36 tarihinde 
yaşamak güzel şey be kardeşim!..demiş nazım..kahpe felek sana nettim neyledim?..
dememiş...dertlenmemiş,kahretmemiş,kandırmamış insanları.allayıp pullamamış şi
irlerini güzel dizelerle...gözlerini kapatarak seyretmemiş istanbul'u orhan veli gibi.ve
ya bir tepeden seyretmemiş şehri yahya kemal gibi...izlenmiş,gözlenmiş,sorgulan
mış,işkence görmüş,vatan hainliği ile suçlanmış,hapishanelerinde yatmış kolon vur
muş...kendi sınıfı için değil,sınıf savaşı için savaşmış.sevmiş,sevilmiş,aşık olmuş ka
dınlara,ama çapkınlık yapmamış,kuşkonmaz rolüne soyunmamış.yedikocalı hürmüz
rolü rolü oynayıp mavi boncuk dağıtmamış senin gibi...sana rastladığımda boşluktay
dım,yeni çıkmıştım bir ilişkiden.o an kim çıksa karşıma yazışırdım.anlam yüklüyorsun
yaklaşımlarıma!..(2008)...yani ramak kalmıştı simultane çeviriye,...sana rastla
dığımda yeni ayrılmıştım sevgilimden,bunalımdaydım,boşlukta...o an kim çıksa karşı
ma sevişirdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder