6 Temmuz 2013 Cumartesi

PİNOKYO SENİNLE ANLAM KAZANDI,KAZANOVA SENİNLE DİŞİLEŞTİ!(!)..

PİNOKYO SENİNLE ANLAM KAZANDI,KAZANOVA SENİNLE DİŞİLEŞTİ!(!)..BAK GÖRECEKSİN,SENİ YENİDEN YAZACAĞIM!..BUKELAMUN HALLERİNİ!..İHANETLERİNİ!..

29 Nisan 2011 Cuma, 21:40 tarihinde
yıllar yıllar önce(1989)bana akıl verirken kendi yasalarını çiğneyen rafa kaldıran ve bu denli değişen,değişkenlik gösteren,pragmatik,kaderci bir insan görmedim. ne
rastladım,ne roman kahramanı bir kadına rastladım!seni ben yaratacağım beeeen!
bak göreceksin?...yıllar yılı içindeki kızı çıkarıp konıuşturmayı beceremedim ama,se
nin bu bukelamun kadınlık hallerini yeniden yeniden yazıp bir karektere dönüştürece
ğim.sen bile şaşıracaksın seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!..
bu benmiyim diyerek soracaksın o çok sevdiğin tanrına...ve ne yapayım kaderim bu
diyerek kabulleneceksin!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder