5 Temmuz 2013 Cuma

PEMBE MAKYAJIN ALEV ALEVDİ YÜZÜNDE

PEMBE MAKYAJIN ALEV ALEVDİ YÜZÜNDE.BİR YANARDAĞ GİBİ PATLADIN BANA!.."BEN ZAMAN YARATMAK İÇİN NELERE KATLANIYORUM BİR BİLSEN?!..." -1989-

23 Mayıs 2011 Pazartesi, 13:49 
gençkız güzelliğin geldi aklıma...arkaya toplardın saçlarını yakası kalkık gömlek ve kot pantolon..kusursuz fiziğin gençkız güzelliğin...geniş açık alnın ve iri güzel gözle
rin küçük burnun biçimli ağzın ve pembe rujlu dudakların...tenrengi küpelerin kulak
ların...topluca duran ten renginle yüzün...beyaz küçük ellerin pembe ojeli parmakla
rınla...o günlerdeki halin geldi aklıma?...selaaaaaam!..diye seslenişin yaklaşışın toka
laşmamız öpüşmemiz yanak yanağa!...ya okul dönüşü uğrardın bana veya erken bir
çıkışta boş zamanında...o heycanı yaşadım ben sende kendimden geçercesine bana
geldiğinde...aniden girerdin içeriye benim gözüm ya caddeye bakan pencerede veya
kapıda olurdu çoğu kez...beni o denli incelemişsiniz ki doğallığımı kaybettireceksiniz
bana?...(1990)...ve bir gün kızgınlıkla girdin içeriye pembe makyajın alev alevdi
yüzünde bir yanardağ gibi patladın bana!..ben zaman yaratmak için nelere katlanı
yorum bir bilsen?..patlamıştı bir defa etna!..kül,duman,lav parçaları sözcüklerin düş
tü üzerime!(!)...ne oldu? soruma,...gelirken önümdeki çukuru görmedim düştüm!..
(1990)..o denli masum ve saf söylemiştin ki küçük bir kız çocuğu gibi!(!)....rahat
ladım..sıra bana gelmişti katıla katıla gülmeye başladım içimden renk vermeden!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder