2 Temmuz 2013 Salı

NOKTA KOYMAK LAZIM DEDİN İÇİNDEN!...‏"MEKTUBUNUZDA ŞİİRİMSİ CÜMLELER VAR,İZNİNİZ OLMADAN ŞİİRLEŞTİRDİM ONLARI!"...ELVAN GÜNAY-1990-91-

NOKTA KOYMAK LAZIM DEDİN İÇİNDEN!...‏"MEKTUBUNUZDA ŞİİRİMSİ CÜMLELER VAR,İZNİNİZ OLMADAN ŞİİRLEŞTİRDİM ONLARI!"...ELVAN GÜNAY-1990-91-
> oratada bir karmaşa vardı ama ne?...bana 'evet!' dediğin gün bir
> rüyadan uyanıp kabu
> sa girercektin maceraya atılacaktın!..ne adına?.sevebileceğin karamsar
> bir adam adına!
> henüz tanımadığın bir dünyaya..ideolojik/siyasal...ve annen geldi
> aklına...evde sert es
> en rüzgarlar,mutsuzluklar,anlaşamamalar,kavgalar,çatışmalar.altmışsekizliydi
> sizinki
> lerde....
> nokta koymak lazım dedin içinden,bu kadar yeter!..acı çekmeye değil
> yaşamaya,zevk al
> maya geldim bu dünyaya.elveda devrimci arkadaşım elveda!...az çok
> biliyordun zaten
> nazım'dan bir devrimci ile yaşamanın bir devrimcinin karısı
> olmanın,birlikteliğin ne dere
> ce zor ve tehlikeli olacağını?...senin o günlerde çok sevdiğin nazım
> örneği vardı ona çek
> tirilenler acılar,mutluluklar,hapishaneler,sürgünler!....ve beni
> nazım'ın o ünlü dizesi ile
> eleştirmiştin ne garip!(!)...bir devrimci içinde taşımamalı
> hapishaneyi!...karamsar bulu
> yordun beni,hala hapishaneyi içinde taşıyan bir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder