6 Temmuz 2013 Cumartesi

NE EVLİ ADAM NE DE KOMEDİ ROMANLARI YAZAN?.KABAK ÇIKTI İKİSİ DE DEĞİL Mİ?.

NE EVLİ ADAM NE DE KOMEDİ ROMANLARI YAZAN?.KABAK ÇIKTI İKİSİ DE DEĞİL Mİ?.KABAKTADI! BİR DE ÖVÜNÜRSÜN KADERCİLİĞİNLE,TANRINLA!(!)...
04 Mayıs 2011 Çarşamba, 12:21 tarihinde 
tat vermedi değil mi?..ne evli adam ne de cinayet romanları yazan?..kabak çıktı ikisi
de...kabaktadı!(!)..ah!..sorma o adamla(evli adam)beraber olmakla hayatımın en bü
yük yanlışını yaptım!..(2008-e.g.t)...internetten tanıştığım birisi ile evlendim(cinayet
romanı yazan adam)ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?..birkaçyıl mutlu oldum evli
liğimde,güzel günler geçirdim o kadar?...(2008-e.g.t)...gerisi?..tufaaaaaaaaaaaaan!
ne talihsiz kadersizmişsin?..kaderciyimdir ama!?...(2010-e..g.t)...kararsızlık yok!..
bak sana kıyak yok bu konuda!(!)..kime elini attıysan boşa çıktın..boşuna övünüyor
sun kaderciliğin,yıldızların,burçların,tanrınla!... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder