5 Temmuz 2013 Cuma

K.BURJUVA GENÇ BİR KIZIN İÇİNDEN GEÇİRDİKLERİ..

K.BURJUVA GENÇ BİR KIZIN İÇİNDEN GEÇİRDİKLERİ..CİNS,CİNSİYET DEĞİL KÜMÜL GÖRÜYOR BENİ!(!)..DEVRİMİ BENİM ÜZERİMDEN DENİYOR!.(!)....

10 Mayıs 2011 Salı, 14:55 tarihinde 
antik dönemde eros,afrodit gibi kadınlığıma tapınıp el sürmezler bana.bir sembol gi
bi dolaşırım aralarında.kadın hakları,kadın/erkek eşitliği,cinsel özgürlük gibi lafazan
lıklarla eşleştirirler beni teorik bir yaşam içinde yaşlanır giderim böylece!..işte önüm
de solcu bir örnek,adam doğrucu davut!(!)..yıllarca içeride kalmış bir devrimci,beni
cins,cinsiyet değil de kümül görüyor.devrimi benim üzerimden deniyor!..gözle görü
lür yaş farkı var aramızda ama 'düşünce yaşıtım' diyerek eşitliyor beni kendisiyle.an
cak senin gibi bir kızla mutlu olabilirim diyerek sayıklıyor adeta beni!(!)..bütün söyle
mi bu!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder