5 Temmuz 2013 Cuma

İNTERNET BAĞLANTIN YAPILMIŞTI YAZIŞACAKTIK YİNE HEYCANLA!..

2008 YAZINDA(....)DÖNÜŞTE, SÜRPRİİİİİZ!..(2008)DİYE YAZDIN SANAL CAMA!..İNTERNET BAĞLANTIN YAPILMIŞTI YAZIŞACAKTIK YİNE HEYCANLA!..

23 Mayıs 2011 Pazartesi, 15:39 
geçmiş günlere dönmüştün dönüşmüştün...yanına yaklaşıp senin o güzel seslenişinle
süpriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz!
(2008)...demek geldi içimden sanalcam dünyayı delerek o restaurantta yanına gelmek iste
dim...o an sevincini görmek...ne yapardın acaba? o an yanına gelseydim otursaydım
yanına?..özledim!..(1991)....dedin ya o gün telefonda?...kanatlanıp uçarak gel
miştim fransız kültür merkezinin önüne o akşam...ve hüsraaaaaaaaaaaaaaaaaaan!..
sen değildin sanki birkaç saat önce telefonda o sözcükleri söyleyen?..vahi mi geldi
acaba sevgi tanrısından diye geçirdim içimden!..o an bütün tanrılara sövdüm saydım
lanetler yağdırdım sordum sorguladım!..kim ulan kim?..dedim, sevdiğim kıza bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder