6 Temmuz 2013 Cumartesi

İHANETİN KARŞISINDA.. FAŞİZMİN!..

İHANETİN KARŞISINDA.. FAŞİZMİN!..ALDIĞIM BİR KARARLA KARA BİR BİÇİMDE GEÇTİM KENDİ TARİHİME!..KAN SIÇRADI BEYNİME KAAAAAAAAAAAN!

02 Mayıs 2011 Pazartesi, 12:04 tarihinde
ihanetin karşısında...faşizmin!...yabancılaştılar o an,ağır bir yük olmaya başladılar ru
humda bilincimde,yazdıkların,yazdıklarım...boğulmakta olan ve suda çırpınan bir ada
mın,panikleyerek soluk alıp vermesi gibi hızla...yıllar yılı senin itirazınla yırtmayıp sak
ladığım mektuplarını,mektup karalamalarımı,senin o güzel yazınla temize çektiğin şiir defterimi,anı defterimi yırttım hınçla,hırsla...yokettim attım çöp kutusuna...........(2008).......
nasıl ki fırına sürdü hitler yahudileri,bende senin faşizminle aldığım kararla kara bir
biçimde geçtim kendi tarihime!(!)..yokettim hepsini birer birer!..yaprak,yaprak..say
fa,sayfa...insan bedeninin faşizmce bu denli tehlikeli olduğunu bilmezdim onu da öğ
rendim sayende...boğazlanıyorlar zannettim harfler,kelimeler,cümleler...öyle canhı
raş bağırdılar ki yırtılırken,kan sıçradı beynime!...kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder