4 Temmuz 2013 Perşembe

"GERÇEKTEN GİZEMLİYDİ TANIŞMAMIZ.TRANS HALİNDEYİZ SİZİNLE!"..ELVAN GÜNAY-1989-91---

'DÜŞÜNCE YAŞITI'M DIN SEN BENİM!...‏
"GERÇEKTEN GİZEMLİYDİ TANIŞMAMIZ.TRANS HALİNDEYİZ SİZİNLE!"..ELVAN GÜNAY-1989-91---
BİYOLOJİK,FİZİKSEL YAŞITI DEĞİLDİK SENİNLE.TANIŞTIRILMAMIŞTIK BURJUVA ALIŞKANLIKLARLA.'DÜŞÜNCE YAŞITIM'DIN SEN BENİM!1989-1991..
03 Haziran 2011 Cuma, 18:33...biyolojik,fiziksel yaşıt değildik seninle...tanıştırılmamıştık burjuva alışkanlıklarla...dü
şünce yaşıtıydık seninle,'düşünce yaşıtım' diyordum sana...ne güzel rumuzlar,isimler
takardık birbirimize?..sen bana,'dalgacı','bay karamsar'...(1990) ben sana o kadar çok rumuz rol biçtim ki?..'kitapkurdu'..asıl rumuzundu benden önce....
'küçük oyuncu'...akşamlar telefonları karşılıklı bir defa çaldırıp kapatırdık senin buldu
ğun metodla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder