4 Temmuz 2013 Perşembe

BUGÜN BAŞIM BAŞIMDA DEĞİL!...‏"NASIL OLURDA SIRADAN BİR İNSANIM DİYEBİLİRSİNİZ?"...ELVAN GÜNAY-1989-91--

BUGÜN BAŞIM BAŞIMDA DEĞİL!...‏


BUGÜN BAŞIM BAŞIMDA DEĞİL!(!)TAŞIMIYOR VÜCUDUM HER ZAMANKİ GİBİ BAŞIMI!YA SİZİN?BAŞINIZ BAŞINIZDA MI?AKLINIZ,BAŞINIZDA MI?

bugün başım başımda değil!(!)...taşımıyor vücudm her zamanki gibi başımı..başım ayrı vücudum ayrı bugün...koparılmış giyotinle kanlı saçaklı veya idam urganında sallanıyor öylece vücudumdan ayrı...bugün başım başımda değil gerçekten!...düşün
celerim nerde,dostluklarım?arkadaşlıklarım? aşklarım? sevgim?...bugün başım başım
da değil!..alıp başımı gidemiyorum onun için!..ya sizin?..başınızda mı başınız?..iyi ba
kın yoklayın vücudunuzun üzerinde bir şey varmı?..gözünüzden,kaşınızdan,kaşlarınız
dan,ağzınızdan,dudaklarınızdan bahsetmiyorum,aklınızdan söz ediyorum...aklınız başınızda mı?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder