4 Temmuz 2013 Perşembe

"BİZİMKİLER AYRILACAK EVDE SOĞUK RÜZGARLAR ESİYOR!"...ELVAN GÜNAY-1989-90.....

RUHUN KARARMIŞTI SENİN SEVGİSİZLİKTEN O GÜNLERDE!...‏
"BİZİMKİLER AYRILACAK EVDE SOĞUK RÜZGARLAR ESİYOR!"...ELVAN GÜNAY-1989-90.....

RUHUN KARARMIŞTI SENİN SEVGİSİZLİKTEN!..NE SÖYLEDİĞİNİN FARKINDA DEĞİLDİN GERÇEKTEN!..NE SÖYLEMEK NE ANLATMAK İSTEDİĞİNİN!(2008)
31 Mayıs 2011 Salı, 16:13
senin ruhun kararmıştı sevgisizlikten ne söylediğinin farkında değildin ne anlatmak is
tediğinin...anlam katıyorsun yaklaşımlarıma!..(2008)....aramızda
bir şey olmamış gibi davranamayız.beni seven bir insana bunları yazmak çok zor!....
(1991-elvan günay)...seninle olan ilişkimiz normal bir ilişki değildi,flört/dost/arkadaş
/sevgili...sevgili hiç değil(dik)di!..anımsarmısın sana ben,sıradan bir adamım dedi
ğimde nasıl sahiplenmiştin beni,bana nasıl çıkışmış kızmıştın,...nasıl kendini sıradan
bir insan olarak görürsün?..sıradan olsa olsa bizim sinemanın gişeci kızı olur!..(1990)...önemsiyordun beni,sahip çıkmıştın bana!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder