6 Temmuz 2013 Cumartesi

BENİM UYDURMADIĞIM SENİN İTİRAF ETTİĞİN BİTEN AMA DEVAM EDEN KAĞIT ÜZERİ BURJUVA EVLİLİĞİN!.

BENİM UYDURMADIĞIM SENİN İTİRAF ETTİĞİN BİTEN AMA DEVAM EDEN KAĞIT ÜZERİ BURJUVA EVLİLİĞİN!.."BİRKAÇ YIL MUTLU OLDUM EVLİLİ,ĞİMDE O KADAR!.."..(2008)

29 Nisan 2011 Cuma, 20:51 tarihinde 
itiraf ettiğin mutsuz evliliğin,...birkaç yıl mutlu oldum,güzel günler geçirdim o kadar!.
(2008)...2002'de evlenmiştin cinayet romanları yazan adamla.birkaç yıl mutlu
olduğuna göre 2006'da bitti senin külkedisi rüyan!(!)...ve 2006-2008 boşluk türbü
lans,arayış yılların, genç güzel bakımlı donanımlı şuh seksi erotik öğretim üyesi sa
nat tarihi uzmanının!(!)..ilk sahne denemesi değil,tecrübeli bu tür konularda...önce
alevi bir sevgili,arkasından saf/salak alevi kökenli bir devrimci,bin pişman olduğu ev
li adam denemesi ve en son tamamlanmayan mutluluk yarım kalan devam eden ama ruhen ölü bir evlilik. cinayet romanları yazan adamla zorunlu süren,biçimsel zo
raki içinde bulunduğun evlilik ilişkisi!?...kanıtı mı yeniden facebook sayfasında sergi
lemek zorunda kaldığınız nikah resmi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder