10 Temmuz 2013 Çarşamba

BEN NEDEN DEĞİŞİMİ GÖREMİYORUM?..

BEN NEDEN DEĞİŞİMİ GÖREMİYORUM?..LALASININ KENDİSİ HAKKINDA DEĞERLENDİRMESİNİ ANIMSADI,BAKIYORSUN AMA GÖRMÜYORSUN!.

01 Mart 2011 Salı, 15:04 tarihinde
ben niye bu değişimi göremiyorum,göremedim bugüne kadar acaba?..diye içinden
geçirdi bizim taze!..neden,nasıl faredemedim?..sonra lalasının kendisi hakkında bir
değerlendirmesi geldi aklına,sen bakıyorsun ama görmüyorsun!..bakmak ve görmek
?!(!)..birbirlerine o kadar yakın ama aynı zamanda uzaktılar.şimdi daha iyi anlıyordu
saraydaki telaşı uyarılmasını!..değişmesi gerektiğini hissetmeye başladı.neden içinde
olamıyorum gelişmelerin neden içiçe geçemiyorum yaşamla?..çok şükür!..çok şükür
tanrım hamdü senalar olsun sana!...diyerek arka arkaya dualar etmeye rahatlamaya
çalıştı.bu işi de kıvırırsam dedi sorun kalmayacak artık.nasıl değişeceğim acaba,na
sıl?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder