6 Temmuz 2013 Cumartesi

BAŞKA ARZUNUZ MADAM?!(!)...‏

BAŞKA ARZUNUZ MADAM?!(!)...‏

SEN BÖYLE DEĞİLDİN BENİM SENİ TANIDIĞIM YILLARDA?..GÜNAHLARINI DA ÇIKARDIN BENİ PAPAZ YAPARAK KARŞINDA!(!)..BAŞKA ARZUNUZ?.
04 Mayıs 2011 Çarşamba, 14:02 tarihinde
sen böyle değildin benim seni tanıdığım yıllarda!?..milli,milliyetçi,oryantalist,egzotik,
erotik!?(!)...kırılma kıvırma noktan benden sonra...ilk denemen evli bir adamla,son
ra internet evliliğin...boşluklar,uçurumlar,türbülanslar!...en çok sevindiğim sana bu
tür hayalkırıklıkları yaratmadım ya?..tam tersi sen becerdin bu tür atraksiyonları!....
sürekli acı veren ben oldum!..yükselen burcum akrep!..(2008)..oh!..ne güzel!..
yık bütün suçu burçlarına akrep zehrine sen çekil köşenden seyret benim nasıl zehir
lendiğime yavaş yavaş acı çektiğime?..üstüne üstlük,...derin konulara girmeyelim!.(2008)..
ikili anlaşma da tamam!..günahlarını da çıkardınn beni papaz yaparak karşında!(!)..
eeeee!..hanfendi!..başka arzunuz?..kaç bonus kazanmak istersiniz bana anlatacakla
rınızla?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder