9 Temmuz 2013 Salı

BAK KONUŞTURACAĞIM SENİ DİNLE!...‏

sanki ergen bir kız gibiydim!(!)....değişikti bu adam oysa...ruhumu okşuyordu,düşün
celerimi...beni değil ama!...ruh ve düşünce ...bıraksam pupa yelken gidecektim arka
sından...nereye bilinmez?!..yoktu geleceğim onunla yani,kazanacağım birşey!..sonra
kös kös dön eve!?..anlat kızım melahat!..hikayesi...kaybettiğin zaman,harcanan em
ek cabası...öyle bir ruh savrulması düşünce girdabı yaşadım ki anlatamam.yaşam
anılarını verdi bana okumam için,aman allahım!..neler yaşamış neler geçirmiş başın
dan.allak bullak oldum ağladım onun adına inanırmısınız bağlanmdım anlatılmaz bi
çimde...gittikkçe içine çekiyordu beni bu fırtına sarıp sarmalıyordu onunla,birdik,be
raber yaşıyorduk sanki ve bir günolan oldu,beklenen teklif geldi ansızın bir telefon konuşması sonunda,olmaz diyordu içimdeki kız olmaz!..hayatta kabul etmez evdeki
lellikle annem!..asla!..aslaaaaaa!..dışımdaki kız ise suskun,somurtuk,hüzünlü biraz
da heycanla,2çok hızlı yaşadık!' dedi,dedim cevaben....ne anlama geliyordu anlaşıl
mazdı....ve olanlar oldu bir deprem habercisi gibi artçılar yaşadık sallandıkça sallan
dı bizim sandık...ve açıldı pandora'nın kutusu ortalığa saçıldık...saçılış o saçılış ken
dimde değilim hala... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder