6 Temmuz 2013 Cumartesi

ACI ÇEKİYOR İÇİNDEKİ KIZ!..1991-2011

ACI ÇEKİYOR İÇİNDEKİ KIZ!..1991-2011=YİRMİ YIL OLMUŞ!.. ONCA YIL SUSKUN İÇİNDEKİ KIZ!..BEN O KIZI İSTİYORUM,O KIZI!.ANLADIN MI?....

03 Mayıs 2011 Salı, 17:43 tarihinde
bak göreceksin seni içindeki kızla tanıştıracağım bakalım tanıyabilecekmisin kendini?
konuşturacağım seni bak dinle!..seni faşizme teslim etmeyeceğim!..mutlaka alaca
ğım seni mutlaka, faşizmin elinden!...acı çekiyor içindeki kız...1991-2011=yirmi yıl
olmuş onca yıl suskun içindeki kız!..sadece bana konuştu,sadece 2008'de...acı çeki
yor içindeki kız,yıllar yılı içinde suskunluğun....o ince narin beyaz tenli düşünceli kız!
....ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok iyi..(1990)...ben bu kı
zı istiyorum!..bu kızı!..sen gelmek istemesen de?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder