11 Haziran 2015 Perşembe

YAZ!.YAZ!..YAZ Kİ YÜKSELESİN KARİYERİNDE!..BU TEZ YAZMAYA BENZEMEZ UNUTMA!..YAZMAZSAN KIRKINDA,YALANCI ÇOBAN DURUMUNA DÜŞERSİN AMA!

30 Nisan 2011 Cumartesi, 07:40 tarihinde
yaz!..yaz!..beni tanımadığın halde,evli olmana,üniversitede kariyer sahibi ol
mana rağmen bana sevgilinden koptuktan sonra karşılaştığını yaz!..o kopuşu ve için
de bulunduğun boşluğu yaz!..o an,seçici davranamıyacağını ve bunun mümkün olmayaca
ğını ve benim tesadüfen karşına çıktığımı,soyismimi babana sorduğunu yaz!(!)...yaz!
yaz!..utanma sıkılma yaz!..yaz ki benim gerçek yüzüm çıksın ortaya,sende kırıştırdık
larını benimle örtbas et kocana naz,cilve işve yap,yaz ki şenlik olsun böylece!?(!)...
yazmaz susarsan benim yazdıklarımı bu biçimde kaale almadığını ciddi bulmadığını
uydurduğum masalını ortalığa yayarsan fareli köyün kavalcısına,yalancı çobanın du
rumuna düşersin bu defa da kimse sana inanmaz yazık olur kariyerine onca yıl üni
versiteye vermiş olduğun emeğe bölüm başkanlığına. dur hele yrd.doç.luktan sonra
profösör olacaksın kırk uzun yıl var daha önünde. dur kendi ayağını bağlama yaz,yaz
ki temize çıkasın!..bu tez yazmaya benzemez!..dikkat et!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder