17 Haziran 2015 Çarşamba

FAŞİZMİN,İHANETİN KARŞISINDA!...

faşizmin,ihanetin karşısında.yabancılaştılar o an,ağır bir yük olmaya başladılar ru
humda bilincimde,yazdıkların,yazdıklarım.boğulmakta olan ve suda çırpınan bir ada
mın,panikleyerek soluk alıp vermesi gibi hızla.aldığım faşist bir kararla kara bir biçimde geçtim kendi tarihime.yıllar yılı senin itirazınla yırtmayıp sak
ladığım mektuplarını,mektup karalamalarımı,senin o güzel yazınla temize çektiğin şiir defterimi,anı defterimi yırttım hınçla,hırsla yırtıp attım çöp kutusuna.
nasıl ki fırına sürdü hitler yahudileri,bende yazdıklarımı.yokettim hepsini birer birer!..yaprak,yaprak sayfa,sayfa.faşizmin insan bedenine bu denli tehlikeli olduğunu bilmezdim onu da öğrendim sayende.boğazlanıyorlar zannettim harfler,kelimeler,cümleler.öyle canhıraş bağırdılar ki yırtılırken,kan sıçradı beynime!...kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder