17 Haziran 2015 Çarşamba

SENİN MİLLİYETÇİLİĞİN,HEYCANIN TANZİMAT KAFASI!..ŞAİR ŞAKIMASI,DİVAN/HAREM EĞLENCELERİ!..BAŞKA TINI YOK SENDE!..ARABİ ŞİRAN,MEHTERAN!

senin milliyetçiliğin,heycanın tanzimat kafası divan/harem eğlenceleri başka tını yok sende!..arabi şiran,mehteran.senin sağın solun sobe,enderunda yetişen devşirme(!)sadrazamın,haremindeki kadının,kızın/kızanın...istanbul'u nasıl aldın sen?..hadisle,sure ile,hendese ile dünya açıklanabilir mi sence?..kendi kendine tefsir üzerine tefsir edip kuran'ı, kendini inandırdın,karıştırdın dünya işleri ile öbür dünyayı!?(!)..senin milliyetçiliğin kanbirliği,dilbirliği,atkoşturmak,kılıçsallamak küffar üstüne!..senin milliyetçiliğin kilise üzerine minare geçirmek,el koymak ibadet hanelere!..senin milliyetçiliğin bayrak milliyetçiliği,kannnn!..alkan üzerine ay ve yıldız düşürmek!.seni heycanlandıran milliyetçilik değil,kariyerinde yükselmen.hani nerede kaldı yıllar yılı arkasından koştuğun 'özel sevgi',hani nerde 'cephe gerisi ressamlar'ın heycanı?..bu senin yaşam felsefen,kazandığın ödül bu yaşam serüvenince.ben uydurmuyorum sen itiraf ediyorsun kendi sözlerinle dinle!.." bugüne kadar yaptığım tek olumlu iş aziz nesin'in mektuplarını türkçeye çevirmek oldu.onu da tam yapamadım ya?.."..(2008)...nerede kaldı senin milliyetçi heycanın?...yine geldin kapımıza...hani nerede senin mübadele derneklerin,oryantalizmin,erotizmin,egzotizmin?....hani seni heycanlandıran milli resmin?..ne oldu burada da mı aradığını bulamadın.erdoğan gibi 'milli görüş gömleğini çıkardık'mı diyemiyorsun?.acı çekiyor içindeki kız.onca yıl suskun içindeki o kız.ben o kızı istiyorum anlıyormusun?..o kızı!..bak göreceksin seni içindeki kızla tanıştıracağım bakalım tanıyabilecekmisin kendini?.konuşturacağım seni bak dinle!..seni faşizme teslim etmeyeceğim!..mutlaka alacağım seni mutlaka faşizmin elinden!...acı çekiyor içindeki kız!..sadece bana konuştu,sadece  2008'de...acı çekiyor içindeki kız,yıllar yılı içinde suskunluğun.o ince narin beyaz tenli düşünceli kız!.şöyle yazmıştı bana yıllar yıllar önce,"ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok iyi.."..(1990)...ben bu kızı istiyorum!..bu kızı!..sen gelmek istemesen de?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder