17 Haziran 2015 Çarşamba

SENİ ANLAYAN ANLATAN T.FİKRET DEĞİL!..ORHAN VELİ!..

seni anlayan,anlatan t.fikret değil,orhan veli!..şu güzel dize tam sana göre 'yazık oldu süleyman efendiye'..ben ve içindeki kız?üçümüz?..dipten gelen dalga..(ehrenburg)...kızılmeydan'da sevdiğini arayan savaş ve zafer sonu.sevdiğini değil ama halkları kucaklayan o yiğt kızı anımsadım seni tanıyınca.içimde kıpkızıl bir gül açtı aniden.kızılmeydan'da sevgilisini arayan savaştan dönen askerler arasında o kızı yeniden canlandırdım .beni o denli altüst ettin ki benden ayrılmanla,ayrılman tamam da ya benden sonra tarışdığın evli adam ve bin pişman geri dönmen?.doğru söylemiş resterasyon hocan,' bakıyorsun ama görmüyorsun!.' bakar körsün sen!.veya gözün karardı(!)..ve arkasından internetten tanıştığın cinayet romanları yazan adam..senin için söylenecek en güzel şiiri t.fikret değil,o.veli söylemiş,..' yazık oldu süleyman efendiye..'...anımsadın mı bu şiiri?..hadi benden sana hediye!(!)...ne evli adam ne de cinayet romanları yazan adam mutlu etti seni.kabak çıktı ikisi de değil mi kabak tadı verdi(!).tat vermedi değil mi?.." ah!..sorma o adamla(evli adam)beraber olmakla hayatımın en büyük yanlışını yaptım!.."..(2008)...internetten tanıştığım birisi ile evlendim(cinayet romanı yazan adam)ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?..birkaçyıl mutlu oldum evliliğimde,güzel günler geçirdim o kadar?...(2008)...gerisi?..tufaaaaaaaaaaaaan!..ne talihsiz kadersizmişsin?.." kaderciyimdir ama?..."..(2010)...kararsızlık yok!..bak sana kıyak yok bu konuda!(!)..kime elini attıysan boşa çıktın boşuna övünüyorsun kaderciliğin,yıldızların,burçların,tanrınla!.hitler'de kaderciydi senin gibi ama sonu hiç iyi olmadı intihar etti,intihar ettirdi o duymak istediği heycan!..dikkatli ol!..o ufak tefek cüssesine rağmen gürleme bir sesle sert ve kendinden emin faşist kışkırtıcı nutuklar atardı meydanlarda!..intihar etti devrimcilerin eline geçmemek için.hazırlan!..kurtarmaya geliyorum seni,mutlaka,ama mutlaka kurtarmalıyım seni!.bırak siyah cübbeni,bölüm başkanlığını at önlerine faşizmin,gericiliğin!..ikimizde faşizmin kurbanıyız,ben yıllar yılı içeride kalarak, sen yıllar yılı içine kapanıp mutsuz flörtler evlilikler yaparak.faşizme ruhunu satarak akademik kariyer yaptın avuttun bu şekilde kendini mutluluk perisi kesildin etrafına kocana kırkında!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder