22 Haziran 2015 Pazartesi

NE AŞKI,NE SEVGİSİ KIZIM?..

OLAYIN FAİLİ ANNEN BANA GÖRE!..SANA UZUN UZUN NUTUK ATARAK KUSTURMUŞTUR BENDEN KALAN SENİN İÇİNDEKİLERİ!.NE AŞKI,NE SEVGİSİ KIZIM?..
04 Mayıs 2011 Çarşamba, 14:43 tarihinde 
bence olayın faili annen!..seni bu tür yanlışlara iten,yasaklardan kurtulmak için...1991'de bana yazdığın son mektupla veda ederken şöyle itiraf etmiştin yaşadık
larını,..." kazıda aradığımı bulamadım,yasaklara karşı gelmekten olacak,boşluktan...bi
risiyle ilişkim oldu.." (1991)..sana uzun uzun nutuk atmıştır annen
kusturmuştur seni,benden içinde kalanları.." aptalmısın kızım?..ne aşkı,ne sevgisi?..ba
cak kadar boyunla?..seviyorum dediğin adam senin iki kat yaşında.o yolun yarısında
dante gibi,sen yolun başında gençkızlık çağında?..yeni yeni adım atıyorsun yaşama!..
yaşadıklarınız kitabi,romantizm!..geçerliliği yok,geleceği yok adamın!..iki çıplak bir ha
mama yakışırmış,peki nerden geliyor bunun suyu?.."..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder