17 Haziran 2015 Çarşamba

BANA YAZDIKLARINIZLA O ÜNLÜ YAZARLARIN SEVGİLİLERİNE YAZDIKLARINI ÇOKTAN GEÇTİNİZ!(1989).NOBEL'İ ALMIŞTIM SENDEN GİZLİCE!(!).

" bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgililerine yazdıklarını çoktan geçtiniz!.."..(1989)..nobel'i almıştım senden gizlice(!)..seni de ilk defa ben okudum heycanla!..devrimsel!..devinimsel!..ilk ben dokundum çaldım ruhunun bilincinin kapısını. ilk kitabın heycanını duyduğum hissettiğim gibi hissettim seni...ve şöyle konuştun,..." ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok iyi!.."..(1989-90)..genç güzel akıllı bir gençkızdın yıllar yıllar önce. şiirlerimi,anıdefterimi,mektuplarımı sen içselleştirdin,..." bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgililierine yazdıklarını çoktan geçtiniz!..."..(1990)...nobeli almıştım gizlice!(!)..sen böyle değildin benim seni tanıdığım yıllarda!?..milli,milliyetçi,oryantalist,egzotik,erotik!?(!)...kırılma kıvırma noktan benden sonra...ilk denemen evli bir adamla,sonra internet evliliğin...boşluklar,uçurumlar,türbülanslar!...en çok sevindiğim sana bu tür hayalkırıklıkları yaratmadım ya?..tam tersi sen becerdin bu tür atraksiyonları!...." sürekli acı veren ben oldum!..yükselen burcum akrep!.."..(2008)..oh!..ne güzel!?..yık bütün suçu burçlarına akrep zehrine sen çekil köşenden seyret benim nasıl zehirlendiğime yavaş yavaş acı çektiğime?..üstüne üstlük,..."derin konulara girmeyelim!."..(2008)..ikili anlaşma da tamam!..günahlarını da çıkardınn beni papaz yaparak karşında!(!)..eeeee!..hanfendi!..başka arzunuz?..kaç bonus kazanmak istersiniz bana anlatacaklarınızla?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder