24 Ekim 2016 Pazartesi

NE ZAMAN SANA RASTLASAM PANİKTESİN!...

NE ZAMAN SANA RASTLASAM PANİKTESİN!...
 
|
9.2 (Sal) , 16:39
NE ZAMAN SANA RASTLASAM PANİKTESİN!...

ne zaman ki olumsuz bir olay sonucu yazışmamız imkansız bir hale geldi ben panikledim sende huysuzlandın huzurun kaçtı içinden çıkılmaz bir duruma geldik..ben sanrılı mektuplar yazdım sende yine her zaman olduğu gibi (1991'de son mektup örneği) itiraflarla örülü mail atarak kaçtın.bununla da kalsa iyi beni sana amiyane tabirle sarkmakla suçladın,.." anlam yüklüyorsun yaklaşımlarıma.seninle flört dahi yaşamadık.." (1989-1991)..." sürekli acı veren ben oldum yükselen burcum akrep...derin konulara girmeyelim..." -.2008- diyen yine sen değilmiydin?...ne çabuk yazdıklarını itiraflarını unutup yaşadıklarımızı bir anda silebildin anlamadım?.hem 1991'de yazdığın son mektupta " aramızda birşey olmamış gibi davranamayız,beni seven bir insana bunları yazmak çok zor!..." -1991...diyen yine sen?..hangisi sen?..benim sevgim düşünsel,düşsel.sevgisel sezgisel değil!..pembe rujlu dudaklardan kırmızı rujlu duddaklara gezinen,beyninin kıvrımlarında dolaşan..." ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok iyi!..".-1990-...bir büyücü gibi girmiş gizlenmiştim içine...işte bu cümlendi beni yıllar yılı peşinden sürükleyen!..sen düşüncelerini inkar ederek,geçmişini reddederek çirkin/onursuz politikacılar gibi parti değiştirmeye saf seçmeye çalıştın.beni tanımamazlıktan geldin kendini bu tür ayrıştırma ve ayrıcalıklarla süsleyip yepyeni bir insan olacağını kendini yeniden yaratacağını ve yaptığın yanlışlardan kurtulacağını zannettin değil mi?..nasıl olsa çevrende seni benim kadar iyi tanıyan birisi yoktu?..bana rastlayana kadar rahat rahat
nannik yapıyordun yaşama fildişi kulenden yönetiyordun hayatınnı dalganı geçiyordun!...ne zamana kadar?...bana rastlayana kadar!....içten içe zekiliğin ile övünüyordun,eşine mutluluk ışıkları saçıyordun,gözkamaştırıyordun facebook sayfana koydu
ğun profil resimlerinle hollywood yıldızlerı gibiydin-grace kelly-sen değil,senden rol kapmak için sıradaydı erkekler(!)..." lise arkadaşlarım hala kur yaparlar bana!.."-2008-senin bu büyülü büyünü yine ben bozdum,boyalarını döktüm,maskeni indirdim yüzün açığa çıktı geyşa!...sen düşüncelerini inkar ederek,geçmişini reddederek,beni tanımakla tanımamak ara
sında bocalıyarak...." mailini aldığımda arabadaydım babama sordum soy ismini."-2008- diyerek hava atmadın mı?.." ya?..iz bırakmamışım o zaman?..." cevabıma,"aaaaa!..olur mu canım?..anılarınızı okumuştum!."-2008-diyerek resmiyet artı unutkanlık veya unutma numaralarına girdin.çok komiktin doğrusu veya kurnaz tilki atraksiyonları?.istedin ki seni istediğin gibi cevaplayayım ve düşüreyim ağzımdaki peyniri(!)...ama yutmadı değil mi dalda ki ruhu yaralı karga?...sana ulaşmak için kafa yormaya başladım nasıl ve ne şekilde ulaşabilirdim?.mail adreslerini de silmiştim.bir gün devrimci bir sayfada eşinin yazılarını yorumlarını gördüm çok şaşırdım aynı zamanda sevindim devrimci bir insanla evli olmana.hayret!..dedim içimden adam solcu sen sağcı/milliyetçi!(!)..senin kanına girenin kocan oldu
ğunu düşünmüştüm.çünkü sen bir yazında," fethi naci bizim evde sevilmez!.."-2008...sözlerin geldi aklıma.şimdi ise çelişki daha bir belirginleşti kafamda.neden f.naci sevilmez?..f.naci eleştirmen ve entellektüel anlamda türk yazınında bir yere sahip eleştirel yazın adamı.ancak düşünsel anlamda eleştirebilirsiniz.çözemedim bu sorunu ve zamana bıraktım.sana ulaşmanın yollarını aramaya başladım.beni suçlamış fırsatçılık yaptığımı ima etmiş inanılmaz itiraflar atarak yok olmuştun sanal alemde.gelip seni üniversitede bulabilirdim,ama bu tür atraksiyonlar benim işim değildi." hala kur yapar lisedeki arkadaşlarım.." -2008-..bu tür kurlar senin burjuva istemlerin arkadaşların yöntemleri kuyruk sallamaları(!)...
benim kabullenemediğim durum senin akıl almaz şovların.2008 yazında benimle yazıştığında evliliğinden mutsuz ve arayış içindeydin.ne yazık ki aradığını da bulamamış ve bana rastladığında yeni ayrılmıştın sevgilinden(!)...yine yıllar öncesinde olduğu gibi(o zaman son bir mektup)şimdi son bir maille kaçtmıştın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder