24 Ekim 2016 Pazartesi

GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE 'SİYAH LALE'!..

GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE 'SİYAH LALE'!..
 
|
25.4 (Pzt) , 12:50
GİZLİ GİZLİ AÇIYORDU İÇİMDE 'SİYAH LALE'!..RENK VERMEYE BAŞLAMIŞTI İSTEDİĞİM BİÇİMDE ANI DEFTERİMİN İÇİNDE BÜYÜTÜYORDUM ONU!..
meltem,alize,uçsuz bucaksız bozkır sessizliği,kızgın kumların o yakıcı,kavurucu çöl sıcaklığı,denizin maviliği, okyanusun derinliği,ırmakların duruluğu,fırtına,lodos,karayel,hortum,anafor,tufan,kıyamet günü....bu yazdıklarımı,okuduklarımı hepsini tattım bizim kızda...kuzey kutbunda tundra oldum bekledim zaman zaman yalnızlığımda...mutluydum onunla olmaktan,onun gibi bir kızı tanımaktan...yazdıklarıyla,yaşadıklarıyla,du
yumsadıklarıyla gizli gizli açıyordu içimde siyah lale!...renk vermeye başlamıştı tam istediğim gibi...anılarımın,anı defterimin içinde büyütüyordum onu;harflerin,kelimelerin,cümlelerin,satırların sayfaların arasında..' anı defterinize el koyuyorum, bir süreliğine.. biraz daha bende kalacak!..' diye yazmıştı.tutmuştu nasrettin hoca'
nın umutla göle çaldığı maya(!)..bu istem yetmişti bana,başarmıştım,başarmıştım!..kendimi,düşünceleri
mi sevdiğim bir kıza anlatmayı....geri kalan bana lazım değildi;burjuva duyarlılıklar cins,cinsiyet,cinselliğin sömürüsü..ben düşüncelerimden yola çıkarak,savaşarak,emek vererek,didinerek paylaşmıştım her şeyi,dünümü ve geleceğimi...kucaklamak üzereydim onu sımsıkı,sımsıkı!..çok az kalmıştı çok aaaaaaaaaz!.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder