24 Ekim 2016 Pazartesi

KORKUNÇ BİR YENİLGİ YAŞADIM!

KORKUNÇ BİR YENİLGİ YAŞADIM!....
 
|
25.4 (Pzt) , 13:03
KORKUNÇ BİR YENİLGİ YAŞADIM,İKİNCİ DEFA KARŞIMDA SIRITIYOR KAHKAHALARLA BANA GÜLÜYORDU FAŞİZM!..BİZM KIZ,'DEĞİŞTİM!'DEDİĞİNDE!..
01 Temmuz 2010 Perşembe, 17:04 tarihinde 
ben böyle bir yenilgi tatmadım,sıcak,sarsıcı...yıllar yıllar sonra...korkunç bir yenilgi yaşadım,ikinci defa karşımda sırıtıyor kahkahalarla bana gülüyordu faşizm!..bizim kız,'değiştim,milliyetçilik beni daha çok heycanlandırıyor!..' dediğinde karşı devrim oldu içimde!(!)..kurgu,kurmaca,şiir,öykü değildi yaşadıklarım,katıksız 
gerçeklerdi bire bir!..ve başladı faşizm bana işkenceye!..derimi değil yüreğimi yüzüyordu bu defa ellerinde bizim kızn bana yazdıklarıyla!..bir burgu gibi girdiler etime,ruhuma bizim kızı bulmak için izini,ismini,düşüncesini.iz sürüyorlardı bedenimde.beynime ulaştılar,bizim kız adına kıvrımlarımda ne var ne yoksa sıyırmaya,silmeye başladılar.beynimi kızgın bir saçta erittiler,düşüncelerimi ayrıştırmaya başladılar onun adına ne varsa.öyle bir 'iç savaş' başladı ki içimde faşizmle aramda anlatamam..yeminliydiler beni yok etmeye bir daha konuşmamam,düşünmemem için.sadece onu almayı başardılar benden,sadece onu!..... 
savunamazdım onu,gönüllü yazılmıştı faşizmin karanlığına...belliydi o günden zaten,kara cübbeyi giyeceği.belki gelenler bana işkence yapanlar arasında o da vardı,yoksa nerden bulacaktı faşizm benim yüreğimi,beynimi, 
bedenimi?..en iyi o biliyorduı onun hakkında düşündüklerimi ve onu nerede sakladığımı,saklandığımı!?..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder